9.12.05

( )

vivo no guadiana. día si, día non. o de onte prefiro nin contalo, mellor esquecer axiña. moito xeo, frío, frío. outra vez é fin de semana, case sen transición. vin o teu correo, s., aínda estou sorprendida co episodio das mazás. sei que liches este diario, é como abrir as pernas para ti. violéntame un chisco; no fondo sei que me gusta. que me miren. as cousas son así. onte á noite, cando me masturbaba no sofá coa televisión de fondo tentei pensar en ti, e non fun quen. non sei se iso significa que non son lesbiana ou que teño que instalar digital + canto antes. mañá é sábado e pasará o de sempre. ¿onde estás, que xa non?

3 comentários:

Anónimo disse...

Pensa no chopped cando teñas outra masturbación

Anónimo disse...

joder, q pesado e vulgar o rollo do chopped!! qué xente!

Desorde disse...

digital +? ... agora, chámaselle así? ou é só o meu maxín?