2.2.06
un para a caixa vermella (grazas)
"Con frecuencia soño que acaricio o falo dun amigo.Con frecuencia sospeito que a miña man no seu sexo e mais poderosa que os dedos que mergullo con frecuencia nas conas de mulleres as que temo.O meu placer e máis forte porque estou seguro de dar moito máis. As conas son coma mesas petitorias. Nos meus sonos son as regandixas dos craneos negros do Domund.Nos meus sonos só os ollos responden o teu nome".
3 comentários:
GRAZAS A TI.
Son caravel. Do pazo de lanzós. Desdóbrome por ti.
destriplome por ti, fenda checa.
cde
Las conas, las conitas, yo las toco siempre que me dejan, a veces las prestidigito en plan director de orquesta a un nanómetro por encima del capuchón, otras me las como con hambre o por vicio. Si no molesto, las huelo durante diez minutos antes siquiera de pensar en lamerlas (con ritmo, sin ritmo, no hace falta que me lo digas). Yo no sé dónde pongo los dedos, nunca me acuerdo.
Las pollas. Es distinto. Las toco borracho, con un hilillo blanco saliendo de mi boca a veces por la admiración que me provoca verlas tan firmes, tan urgidas, a veces porque se corren antes de poder cerrarla. Si les gusto y quieren entrar en mi culo, tengo la sensación de que me podrían sacar en alto a pasear por la calle.
Enviar um comentário